דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס ברמנים - השוואת מחירים 

מאת    [ 07/07/2011 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2164 פעמים ]

קורס ברמנים הוא קורס מבוקש בקרב צעירים ולא בכדי: מדובר בקורס מהנה בו לומדים על תורת השתייה, על ערבוב משקאות והכנת משקאות אקזוטיים וסקסיים. כל זאת במספר מפגשים מועט יחסית (על פני כחצי שנה) עם עבודה מהנה ומובטחת. חשוב מאד, לפני שנרשמים לקורס ברמנים לעשות השוואת מחירים.

תפקידו של הברמן הוא הכנת משקאות אלכוהוליים ללקוחות הבאר, הפאב, האירוע, המסיבה. הכנת משקאות אלכוהוליים דורשת ידע מדויק מוקדם, לאו דווקא בשל טיבו של טעם המשקה כמו בשל חשיבות הכנה נכונה של המשקה מבחינת תורת השתייה.

החלטתם ללמוד קורס ברמנים? מצוין, עכשיו כדאי להכין שיעורי בית ולברר כמה פרטים לפני שנרשמים לקרוס בבית ספר זה או אחר:

חשוב לערוך השוואת מחירים: מחירי קורס ברמנים נעים בין 2,500 – 3,500 לקורס בסיסי הכולל בין 14 ל – 20 מפגשים של ארבע שעות כל מפגש. קורס מורחב (או מתקדם) יעלה לכם כבר בין 3,500 ועד 5,000 ש"ח לקורס מקצועי בעל 16 מפגשים בני כ שמונה שעות כל מפגש. המחירים משתנים מבית ספר לבית ספר בהתאם לכמות המפגשים, איכות המדריכים, החומר הנלמד וכו'.

·         בררו האם ישנן עלויות נוספות לקורס כמו דמי הרשמה. האם דמי ההרשמה מתקזזים ממחיר הקורס במידה והחלטתם להירשם אליו? האם יש עלויות של ספרי לימוד, ציוד?

·         בבתי ספר לברמנים רבים ניתן לשלם את עלות הקורס על חשבון הפיקדון הצבאי. בדקו זאת לפני שאתם נרשמים כי אומנם רוב בתי הספר מקבלים את הפיקדון אך לא כולם. בדיקה מוקדמת תחסוך עוגמת נפש ואכזבה.

·         בדקו האם התשלום כולל בונוסים, או במילים אחרות: מה נותן כל בית ספר, אם בכלל? האם יש סדנת קפה למשל? סדנת פליימינג? הנחות? האם יש הטבות לאנשים הנרשמים בקבוצה (למשל ארבעה חברים שנרשמים ביחד)? האם יש הטבות או הנחות לחבר מביא חבר? וכד'.

·         בררו פרטים אינפורמטיביים: היכן נמצא הקורס? כמה משתתפים בקורס? האם בית הספר ותיק ובעל מוניטין וניסיון? האם יש עליו המלצות? כל אלו כמובן עשויים להשפיע על המחיר.

·         מהו תוכן הקורס? האם הוא כולל למשל ניהול פאב? שיווק? עיצוב משקאות?

·         האם בית הספר מסייע לכם במציאת עבודה בתחום? ישנם בתי ספר המבטיחים עבודה בתום הקורס. יש לברר את אמיתות הדברים ולא ולשכוח להסתכל על האותיות הקטנות בכל מקרה של הצהרת הבטחות.

בחירת קורס ברמנים לא אמורה להיות מסובכת וברוב בתי הספר נלמדים אותם נושאי לימוד. גם המחירים בין בתי הספר אומנם משתנים אך בסך הכל עומדים על פחות או יותר אותו טווח מחירים. בררו היטב לפני שאתם מתחייבים לבית ספר מסוים, קבלו הצעת מחיר, מצאו מה שמתאים לכם – ויאללה צאו לדרך!

חולמים להיות ברמנים? מחפשים מידע ומבצעים אודות קורס ברמנים,  הפורטל המקיף ביותר לקורס ברמנים נותן לכם את כל המידע  http://www.bartenders.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב